27. Svar på magnetkameraundersökning.

Skålar i pool   

Svaret från min 18-månaders magnetkameraundersökningen dök upp i brevlådan för några dagar sedan.

Man hade denna gång gjort en dubbel undersökning, alltså förutom den ordinarie kontrollen för recidiv av mitt bortopererade meningeom, även gjort en fotografering i hög upplösning av mitt inneröra. En sk. MR temporalben. Detta för att se om mitt pulsljud, som jag fortfarande har kvar, är ett symptom på ett pulsåderbråck i huvudet som håller på att brista, alternativt en tumör i innerörat.


Det var det inte. 

 

Allt såg bra ut, vilket är fantastiskt. Helt klart värt en skål i poolen.

    

Då byter vi ämne till semester.

Ja, det har blivit många dagar hemmavid, då familjens samlade tillgångar till stor del spenderats på poolbygge. En lyckad tur med svärföräldrarna några dagar till Tanumstrand för lite krabbfiske blev det dock iallafall, annars har tiden mest spenderats på Lannahills. 

Ett av projekten på hemmaplan blev att på inrådan från en kollega, tvätta altanen med högtryckstvätt. Trallen är nu sju år gammal och hade blivit mörk av algpåväxt och smuts. Jag hade väl aldrig kunnat drömma om att det skulle bli sådan skillnad av att bara köra med högtryckstvätt. 




Kommentarer

  1. Åh vad skönt att höra att allt var bra. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa. Maken har opererat bort 5 st sen maj 2019 4 av dom växte så snabbt och orsakat stora hjärnskador …nu finns ytterligare en jävel i hans hjärna. Denna har inte växt lika snabbt som de andra men inget som inte ska vara i hjärnan är bra…

    SvaraRadera
  3. Lycka till med resten 🙏💕🎉🥂🍾

    SvaraRadera

Skicka en kommentar